<3

axelinaackie.blogg.se / 28 Augusti, 2011 - 21:31 / Allmänt

Det är bra att ni kommenterar!! (Gillas)!!
när vi tog in hästarna för ett tag sedan så kom det värsta skuren!! shiit vad det regnade asså! Och efter som att jag är oturen själv som jag brukar säga, så kom ju den där "lilla" skuren precis när jag stog ute vid gräshagen... Potter sprang in i full fart men Mix fattade inte riktigt så han stog kvar med rumpan mot själva vinden och regnet,
(ja nivet så som hästar står när det regnar)
så stog han och ville verkligen inte gå, och såg jätte ynklig ut...
han stog lixom bara där och gnäggade förtvivlat.. :(
till slut fick jag gå o hämta honom och då så följde han med lite motvilligt för att han tyckte att det var jätte läskigt att gå mot regnet... lille pluttis<33
"min" underbara ponny<3
jag har anyway dushat precis, vi ska nämligen ta skolfoto imorgon... =inte bra, eftersom att jag alltid blir ful på kort.... jaja sånt e livet! ;)
Men gonatt får jag väl säga då!
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: