ajaj....

axelinaackie.blogg.se / 04 Augusti, 2011 - 23:38 / Allmänt

När jag skulle ta ner ett glas, ett helt oskyldigt glas. det var mörkt..... jag såg ingenting... I det oskylldiga glaset stog ett till glas, så när jag tog ner det oskyldiga glaset och vinklade det liiite neråt så ramlade ett glas rakt PÅ min arm! Jag fick ett litet jack i armen och en bula.. :( +att det kom glassplitter över hela golvet...
jaja sånt händer jag kan ju inte bli arg på min klumpighet...
Nu blir det att gå o lägga sig för att Lennart kommer imorgon kl 9.00 :O ... jag får verkligen skärpa mig nu asså... jag sover ju t halv 12 och då är ju hela dagen borta... INTE bra! XD
Natti natti"
what a wonderful day<3

Vi får ju inte glömma Mix även om han är hos Pappa nu... :)


/Axelina


Postat av: NellieB

sv. tack sötis. Va go du e. <3

Ses vi (möts vi ) på Gfrk? Ska hoppa förklassen.

2011-08-04 @ 23:58:31
URL: http://nellieberntsson.se
Postat av: Elin

Smeknamnet Mix passar verkligen till honom :D

2011-08-05 @ 10:48:25
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: