bad update!

axelinaackie.blogg.se / 06 Augusti, 2011 - 21:59 / Allmänt

Sorry!! väldigt dålig uppdatering idag asså! Men jag kanju berätta vad jag har gjort...
Först så klev jag  upp... XD Skritta ut en mysig tur i skogen med potter, Antonia, Gul och mig själv såklart!
Sen så bytte jag om, och åkte t bion.. jag såg på Bilar 2 i 3-D XD. Jag var där med Linda, ALWIN o Antonia.
Den var väl inte sisådär jätte bra men helt okej.. :)
Sen förstår ni så kom jag hem och skrittade ut på Ralle denna gången. (med sadel)
Han bockade inte en endaste gång! XD
ja, sen så red jag på mix i paddocken, (konditionstränade) och han var pigg och glad! ;))
där har ni min dag precis på pricken!
fast om ni vill ha exakt på pricken så lägg in några toabesök däremellan...! XDXD HAHA
Fan vad fort det gick!
(det är bara H-B och Clara som fattar)
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: