bilder från idag!

axelinaackie.blogg.se / 25 Augusti, 2011 - 20:54 / Allmänt

Eftersom att jag inte kunde bestämma vem jag skulle rida ut på så fick det bli båda!
Jag började med Ralle. Då så red vi en slinga på vägen och han bockade inte en ända gång! xd
Sen när jag skulle svampa av honom och så, så stog han lös på gången!! Vilket betyder STORA framsteg!! :)
VÄRLDENS FINASTE!<3
Och sen så hoppade jag upp på Potter...
Och då är det lika bra att hoppa upp i stallet!! XD
sen så red vi i skogen! en mysig liten stig...
Skogen är väl ändå bäst? ;)
sen red vi hem , jag tog av potter sakerna och släppte in han i boxen.
UNDERBAR!<3
Men vet ni vad? jo, Lillen (som våran katt heter) strosade runt i stallet, hon hoppade upp på Mix boxkand och så bet Mix henne! :( dumma Mix!! ;) men han bet inte så hårt ialla fall!
En dålig bild jag lyckades ta....
Nu måste jag hoppa in i duchen och sen träna på glosorna, men ni får ha det gött!
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: