CHECK!

axelinaackie.blogg.se / 30 Augusti, 2011 - 18:41 / Allmänt


Nu har jag:
Gjort läxor-check!
mockat 3 boxar-check!
ätit brända bacon med stekt potatis-check!
gått med Ralle-check!
Ridit..... Nej, inte än, hade tänkt att göra  iordning snart och göra ponnysarna riktigt fina! :)
_______________________________________________________________________________
På tal om något annat...
Nästa tävling för mig blir i Fjärås! :) Alla kameler får följa med och hoppa denna gången. Vilket betyder mycket jobb.... Det ska badas 3 pållar, smörjas 2 sadlar, smörjas martingallar, skydd, träns.. m.m.. Men som tur är så har jag hela lördagen på mig. :) hoppas bara att det INTE regnar...
______________________________________________________________________________________________
Klasserna jag hoppar är:
RALLE: L.A och MSVB debut på honom! :) Men han har ju hoppat det mååånga gånger innan så det är ju bara en lek för honom! ;)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
POTTER: Only L.A... :))
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mix: Han står annmäld till bara L.A`n men om det känns bra där så hoppar jag MSVB`n oxå! :)
nu måste jag tra för att jag har lite stuff att göra i stallet.. ;)
vi hörs senare!
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: