fortsättning... :)

axelinaackie.blogg.se / 07 Augusti, 2011 - 20:22 / Allmänt

Sååå då har jag ätit pasta carbonara, vattenmelon och björnbär som vi var o plockade förut!
Mums...
okeyy, fortsättningen på bilderna från andra uteritten:
Mix när vi fikade :) vi knöt upp hästarna vid ett träd så dom fick beta... :')
Ralle är sötast i världen! ;)
Ralle och bosse vid "fikaplatsen" (men vi glömde picknick filt...) XD
jepp, det var våran mysiga uteritt! efter det så skrittade jag ut på cleo medans Antonia och Alex plockade björnbären. här kommer bilder från det oxå! :)
Fast först så vill jag rekomendera detta! det är en massage grejj  som hästarna tycker är jätte skönt! :)
HAHA jag ser väldigt glad ut! XD
btw visst har jag snygga lindor? XD
Hon DÖK verkligen till gräset HEEELA tiden! XDXD
<3
Här har vi då alex o antonia som plockar bääär! ;)
nog om mig nu!
vi hörs later on!
/Axelina


Postat av: Elin

Carbonara är sååå gott :D

2011-08-12 @ 17:59:34
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: