hallojj

axelinaackie.blogg.se / 19 Augusti, 2011 - 17:27 / Allmänt

Nu har jag smörjt, ridit 3 jättefina ponnysar och ätit flingor o mjölk... ;)


Det gick förvånansvärt bra på potter! Jag red "derssyr" och han lyssnade exemplariskt! Men vet ni vad jag har kommit på??
Jo såhär är det: När jag är ensam i ridhuset så går det jätte bra, men sen när någon annan kommer in så blir han ofokuserad och spänd...
men det gick i alla fall bra idag!


Mix är en guldponny att rida på hackamoret! mer än så har jag inte att tillägga om honom.. jätte fin helt enkelt!

Ralle, överskottsenergi men som vanligt världens snällaste!! (jag red han ändå) ;))

"ralle, ralle världens bästa ralle, vackra snälla, lagom tjocka ralle! ;))

_____________________________________________________________________________________________


Smörjt har jag oxå gjort! och badat 2 smutsgrisar!
Men nu ska jag gå o tjata på pappa att vi måsta åka o hämta min hjäälm! :)




hörs later on!

/Axelina


Postat av: Elin

Vilka fina ponnyer du har :D

2011-08-19 @ 20:18:05
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: