hej

axelinaackie.blogg.se / 24 Augusti, 2011 - 16:47 / Allmänt

Nu har jag ridit på Mix, jag började med att skritta till skolan för att jag skulle möta Clara. Jag skrittade fram och tilbaka i ca 20 minuter men hon kom aldrig.. Jag gav upp och skrittade hem för att jag kunde ju inte skritta där hela tiden.
Jag tänkte ju att hon hade blivit försenad eller nåt.. När jag kom hem så ringde jag henne och undrade var hon var. Då svarade hon
-jag är på väg till kungsmässan och ska köpa kläder!
- Då blir man kanske inte sådär jätte glad när man lixom ridit ända till skolan och sen så sejer hon inte att hon inte kommer??
_____________________________________________________________________________________________
Jag har i alla fall mockat alla 3 boxar, ridit på mix, men det viktigase av allt var att mamma har kommit hem med min hjälm!! jiiippiiii! :D
Nu måste jag gå ner o äta innan mamma  får ett bryt.... XD
vi hörs later on!
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: