hejsan!

axelinaackie.blogg.se / 20 Augusti, 2011 - 19:40 / Allmänt


Nu är jag hemma efter en inte så lång dag på gfrk. Jag har borstat och tvättat ponnysarna inför morgondagen...
jag har även gjort alla grejor finfina och packat allt. (utom hö...) xd


Ni kanske undrar hur det gick?

Potter har blivit jätte försiktig inne på banan. han blir verkligen bara bättre o bättre.... :) En 3dje plats blev det på honom och jag vann Magic brush! ;) Dom funkar bra tycker jag! speciellt om man ska tex skrubba benen när man badar dom, eller ta bort lera... :)

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ_KvjE77urgQm5FK3hDTwa65N0WIdY_uMO14tge-bw40wLTESLMagic brush!

Det gick inte så bra på Mix... jag ska ha det vanliga bettet i morgon.. :)

Imorgon måste jag gå upp 7!! :O då jag hoppar första klassen på Mix för att jag väljer att hoppa L.A imorgon. Om det känns bra så startar jag MSVB oxå.. :)


/Axelina






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: