home again

axelinaackie.blogg.se / 16 Augusti, 2011 - 22:22 / Allmänt

Nu är jag hemma och har ridit lite halft oseriöst på mina småpollar! xd
Mix red jag först och kunde hålla koncentrationen en liten stund iaf! XD Jag provade att rida på hackamor, och det funkade super! +att han blev söt som socker!! :D
jaa Potter sen då... Jag borstade av lite lera, tog på tränset, sket i sadeln, hoppade upp från götselrampen.. XDXD
Men han var fin!! Sen skrittade jag o Antonia av =hon satt bakom mig! HAHAH 80 kg vare ja!
(men vi skrittade bara) :)
Antonia på B-ponny! inte alls lång!!! XD
Jag o världens gulligaste ponny! <3
Borsta, borsta varge fredag åså varge jul... det tycker jag e kul!
Mmmm........ (det fick bli daim o vanlig!) :)
Den här bilden gillar jag stenhårt asså!! XD
Skåneland!
Lite bilder hade ni där!
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: