I look out through the window and see my angels! <3

axelinaackie.blogg.se / 03 Augusti, 2011 - 21:39 / Allmänt

Nu har jag ätit Middag! Jag åt köttfärssås med spagetti:)
Hästarna går ute i hagen och chillar tillsammans.. :') Bosse, potter och Ralle går tillsammmans i stora hagen :)
jo, just det! Nu har jag städat i mitt rum! det tog tid eftersom att jag är så slow när jag städar... XD men men.. vissa saker tar tid! (speciellt dom tråkiga!) XD
fick en fråga på vilken skola jag ska börja på, och svaret på den är att jag ska börja på Nova montisori skola. :)
____________________________________________________________________________________________
jaha så mycket mer har jag inte att säga... Ni kan få information på antonias ponnysar! blir det bra? ;)
Vi börjar med Bosse som han kallas! :) Fast han heter ju igentligen Shu B Dee. Han är en super söt robust ponny som är as tuff när man hoppar! På tävlingar så brukar har bli galen inne på banan... XD men har är grym ändå! :) Jag har hoppat 130 på honom. ;) och Antonia tävlar MSVA på bosse. :) Vi har köpt honom från Irland Förra året.
_____________________________________________________________________________________________
och så lille Gul! han är en pigg ponny som är jätte snäll och gör inte så mycket väsen av sig... XD Han köpte vi samtidigt som vi köpte bosse, så han är altså oxå från Irland! Gul heter igentligen Dunbelieveable. det betyder
Gul-trovärdig! :) fräckt namn tycker jag!
______________________________________________________________________________________________
Sist och även minst har vi Cleo! hon heter Cleopatra och har tävlat MSVA hoppning. :) Hon är en jätte fin prinsessponny som gillar uppmärksamhet, och älskar att bli klippt! HAHA konstigt jag vet, men hon gör det! .... hon har haft ont i bogen :( Men nu håller Antonia på att sätta igång henne. Jag har ridit på Cleo några gånger, och hoppat några småhinder och hon är jätte fin!
_________________________________________________________________________________________
Nu vet ni lite om Antonias hästar! Vem tycker ni låter bäst?
Själv så gillar jag bosse mest! Han är helt klart min favorit! men vilken är din???
/ Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: