"Lennart träning"!

axelinaackie.blogg.se / 09 Augusti, 2011 - 16:57 / Allmänt

fina bilder. skulle du börja en annan skola? 
fin blogg =)
tack så mycket! jajjamensan, jag byter till nova efter sommarlovet! :) (du fattar nog varför) eftersom att våran skola suuuger!
________________________________________________________________________________________________
Nu har jag tränat för Lennart igen... det började inte bra..
jag trodde att träningen började 3 men den började halv 2, så när mamma kom hem 5 i halv 2 så fick jag reda på det.. @@
jag gjorde då iordning Ralle på typ 3 minuter! XD Men träningen gick iaf super! Ralle är så GRYM! Vilken underbar ponny jag har asså! vi hoppade en liten "bana" på 5 språng var av en kombination.
Sedan gjorde jag i ordning potter som hade rullat sig i paddocken... Men för all del, varför inte? XD den lille grisen! jaja, lite fläckar här o var gör väl inget..
träningen på han gick tumme upp!
Först på marken var han lyrdig och fin, då hade jag inte handtagen för att han behöver ha lite längre tyglar då.. (när jag har handtagen i markarbetet så kör han upp huvudet och stretat emot för att han tycker att han sitter fast..)
När jag hoppade den lilla banan så var han jätte fin!
Visst, han sprang liite mot hindrena, men det är ju lixom hans grejj duvet.. XD
just det! jag klippte ju Ralle oxå! han var jätte snäll.. :) fast jag fick INTE röra benen!! ;)
Snygging! <3
min lilla gullegriis! ELLER NEJ, DET VAR JU DRAKE HAN VA...
xdxd
potter skulle passa perfekt som voltige ponny, eftersom att man kan göra vad som helst på hans rygg! ;)
tufft va? ;)
Antonia o GUUUL! ;))
Jag bjuder er på denna vackra bild! XD
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: