och så vare rubrik igen ja....

axelinaackie.blogg.se / 27 Augusti, 2011 - 18:25 / Allmänt

Nu har jag kommit hem från kungsmässan.
Vi började med att äta "lunch-middag" och jag åt en mini pizza på nello. :) den var god måste jag säga! och sen så åt jag en mc-flurry.. ;)
________________________________________________________________________________________________
Men det bästa var att jag gjorde ett awesome köp! (eller rättare sagt: Mamma gjorde ett bra köp TILL mig)
Ett par "gröna" skinn palladium skooor!! :D
(snyggare i verkligheten men jag hittade ingen bra bild...) ;)
Snart så ska jag o mamma gå en promenad, men jag ska skritta på Mix. Eftersom att han har typ skadat sig av en pinne i hagen, så har hen ett sår och är svullen i v bak.. :( (därför så skrittar jag bara) :)
______________________________________________________________________________________________
btw jag köpte godis också! Mums! XD
VI HÖRS SENARE!
/Axelina


Postat av: Linn

Dom e rätt så schnyggisch! ;)

2011-08-27 @ 21:48:49


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: