resultat från helgen!

axelinaackie.blogg.se / 13 Augusti, 2011 - 22:14 / Allmänt

Nu har jag inte bloggat på typ 100 år känns det som! jag hade ju inget internet på tävlingen..
jaja här får ni lite resultat!

TORSDAG Ralle: Jag red som en potta skit och kom jätte stort in i en kombination så han rev det, men annars så var det en helt okej runda tycker jag. :)
_____________________________________________________________________________________________
TORSDAG Potter: jag fick till världens bästa runda och hade snabbaste tiden, men SISTA bommen föll... jaja det är sånt som händer..
___________________________________________________________________________________________
FREDAG Ralle: Han känndes super i grunden och jag kom rätt på nästan alla hinder.
Men sen i omhoppningen så sket det sig.. Jag ville vinna FÖR mycket.. Jag kom  full sula mot ett recke, jag låg stort och jag tänkte att han skulle hoppa av..
Han trampade om men han inte ner med benen så han fick bommen mellan frambenen och jag trillade av...
_______________________________________________________________________________________

FREDAG Potter: Han var AS fiin då! så försiktig har han nog aldrig varit! jag var dubbelnolla och blev 3a! :)
Bra där potter!!

__________________________________________________________________________________________
LÖRDAG Potter: Det var derby.. Och som ni vet så är inte derby hans starka sida.. det gick inge vidare bra....
___________________________________________________________________________________________

LÖRDAG Ralle: Jag hoppade derbyt på honom oxå och det var 17 hinder och 20 språng.. han var jätte fin verkligen hela banan och tittade inte på något! Det märks att han är från irland!
Det var bara en enda nolla i klassen och det var jag!
Så jag vann!! :D

Ralle då är bara för bra! <33


Så, nu ska jag kolla lite på bloggar och FB och så ska jag äta middag. Bra tid, jag vet! XD

kommer kanske någon bild senare...


/Axelina







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: