ridpass

axelinaackie.blogg.se / 26 Augusti, 2011 - 22:42 / Allmänt

Sorry för dålig uppdaternig, men jag har lixom inte haft tid.
Ridningen idag gick jätte bra! jag började med Ralle. Först så skrittade jag ut i typ en halvtimme, och sedan red jag markarbete i paddocken. Hade graman idag oxå och det funkar jätte bra på han! :) han blir avslappnad och lyssnar på skänkeln jätte fint! :)
_____________________________________________________________________________________________
Sen så red jag Potter! Ponnyn e fin!! tog på gramanen på honom oxå. Han var helt stilla med huvudet. :)
Jag tränade på min avståndsbedömning på några små hinder.. (ca 70 cm) I början så gick det sådär, kom lite fel då och då...
men sen när jag fattade poengen så gick det mycket bättre! :)
_____________________________________________________________________________________________
Summa sumarum så gick det awesome idag! ;)
Nu ska jag checka fb, läsa lite bloggar och sen nanna.. ;)
<3
Gammal bild! ;)<3
Och lille Mix hade fått ett sår på benet.. :( så han fick vila idag<3
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: