ridpassen idag!

axelinaackie.blogg.se / 23 Augusti, 2011 - 21:45 / Allmänt

När jag skulle hämta min hjälm så åkte vi till ica maxi för att det är nästan alltid där vi brukar hämta ut paket. Men när vi kom fram så läste mamma på lappen att det inte var där som paketet var... Vi åkte dit där vi skulle hämta den. Eftersom att jag är oturen själv så kom vi 8 minuter efter att dom stängde... @@@
Jaja ni vat ju vad man säger: "den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge" ;)
______________________________________________________________________________________________
När jag red idag (ganska sent) så började jag med Ralle. Jag tränade markarbete dvs kavaletti och ett litet 40 cm hinder. När jag kom mot cavalettin första gången så travade han in, skrittade i och hoppade över dom 2 sista! xd
Men sen så gick det bra! :) tränade även på att ha en bom bakom hindret och en bom framför och sedan få lika många galoppsprång innan som efter. (hoppas ni förstår) ;)
Sen red jag på potter. Antonia började med att rida lite först, det gick bra. Sen hoppade jag upp och travade över kavalettin vilket potter gjorde mycket bättre än Ralle! haha xd
på slutet blev jag lite oseriös för att jag blev trött men det gicxk ju bra endå! "ett gott skratt förlänger livet" !! ;)
nu ska jag gå o lägga mig, imorgon s ska vi med skolan på en utflukt=boring! men men, sen när jag kommer hem efter det så kommer Clara! :)
natti natti!
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: