tagit bort alla bilder med logga på.....

axelinaackie.blogg.se / 05 Augusti, 2011 - 18:36 / Allmänt

Nu är jag hos Pappa, och hästarna har fått följa med + att jag har träffat lille Mix<3 (Han bet Alwin i fingret..) den lille busen!. Jag har precis ätit jordgubbar! BTW :)

Jag har tyvärr tagit bort alla bilder där det står en logga på för att jag har hört att man kan bli anmäld för sånt... :/ synd, för att vissa bilder var så fina!

Jag hann aldrig ta bilder på stallet hos Mamma... men de inlägget kommer när jag ska till henne nästa gång...

det känns helt tomt i huvudet idag... får se om jag kommert på ngt kul att skriva om sen! XD
se you zoon

/Axelina

EXZENTRICS MIXED EMOTIONS<3
EXZENTRICS MIXED EMOTIONS
HARRY POTTER<3HARRY POTTER
EMERALD PRIDE<3
EMERALD PRIDE






Postat av: Elin

Fina ponnysar :D

2011-08-05 @ 20:03:32
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: