tränat....

axelinaackie.blogg.se / 17 Augusti, 2011 - 16:03 / Allmänt

Nu har jag tränat på båda 2!
Vi börjar med potter.. har var fin och så, men det känndes som att han hade räknat med en chill dag idag så han
var lite slapp... Men annars bra!!
_____________________________________________________________________________________________
Och så Mix!
Av någon konstig andledning så hoppade han jätte bra idag! (hemma brukar han alltid vara seg o slapp) men idag
så var han toppen!! (kanske berodde det på hackamoret... kanska inte...)
______________________________________________________________________________________________
(jag fick även kritik mot mitt miss-skötta träns.. XD
- "det här måste du olja in, annars kan remmarna gå av" sa han...
HAHAHA bra där Ackie!
fast som självförsvar så kan jag säga att jag hade andvänt de tränset som ledträns, och dom brukar jag inte smörja så ofta... xdxd
(bilderna komme sen! :)
som jag alltid skriver: vi hörs ater on! ;)
/Axelina


Postat av: karin meladner

HAHAHAHAHAH jadu det måste du :D:D

han brukar göra så ibland

2011-08-17 @ 21:01:51
URL: http://thekarinmelander
Postat av: Alex

Söt bild Ackie:)<3

2011-08-18 @ 23:14:27


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: