SM

axelinaackie.blogg.se / 14 Augusti, 2011 - 21:09 / Allmänt

såå! .. nu har jag laddat över bilderna och sitter och skriver genomblöt... Regnet har verkligen öst ner (eller det är bara förnamnet) här hemma!! när vi körde förbi kungsbacka ridklubb så var det så sjuukt mycket vatten asså!! :O det gick knappt att köra..
JAA, snyggare än såhär han man ju inte bli när man är blöt! XDXD
JUST DET! rasultatet för Antonia!!
Det var svår hoppning (det innebär att hindrena var 135 cm) Bosse var hur grym som helst och gick nolla!!
Det var bara 2 nollor rakt igenom och det var Antonia och Joanna Johansson, men eftersom att Joanna hade lite högre stilpoeng första dagen så blev det hon som vann..
Men tänk ändå.. 2a i SM är inte dåligt!! Bosse är BÄST!!! (efter mina kameler då...) xd
Över fiina Bosse på ärovarvet! :)
SHU B DEE! <3
_____________________________________________________________________________________________
Lite bilder från helgen!
Du är så söt Ralle!! Nästan varje gång jag kommer och tittar till honom så ligger han o sover! <3 Det är bra att han sparar på krafterna! :)
Ralle på pristdelningen igår från derbyt.. :D
En pytte bild fick det bli eftersom att min dator har lite damp... xd
Mina rosetter från helgen.. ;)
__________________________________________________________________________________________
VET NI!!! jag har fått en GPA speed air-hjälm!!!!!! min andra har jag haft ganska länge och den var blekt o ful..
TACK SÅ MYCKET Mamma och pappa!! :D
Den kommer om några dagar för att dom skulle skicka den. :)
Och på köpet fick jag en kingsland nalle. ;)
______________________________________________________________________________________________
Så nu vet ni vad jag har gjort under denna dag!
vi hörs väl later on..!
(jag är förkyld) :(
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: