varförärdetalltidsåsvårtattkommapåenrubrik?

axelinaackie.blogg.se / 01 Augusti, 2011 - 12:07 / Allmänt

En sak jag stör mig på är när folk härmas och gör allt likadant. jag fattar lixom inte vitsen med det? varför kan inte folk komma på egna ideer ? Kan DU svara på det? ____________________________________________________________________________________ Aja igår, eller rättare sagt idag så kom jag hem från Dagstorp! vi kom men ca halv ett för att Antonias klass var inte fördig förren 9 så vi kom iväg halv 10.. Jag vill säga grattis till Julia Hallberg som vann Mini rundan och stora rundan! det var grymt tycker jag! till frukost åt jag köttbullar med makaroner, bra va! (H-BS favorit mat) idag så ska jag rida på båda bara lite grann. ut i skogen eller så.. Lite senare ikväll så ska vi åka och hämta potter som har varit hos pappa hela helgen. Vilken tur att sommaren kom tillbaka! jag trodde nästan att han hade rymt... det är as varmt så ridningen får nog inte bli förren ikväll. Nu måste jag gå ut o mocka så ha det bra och mer uppdatering kommer! /Axelina (det går typ inte att ladda upp bilder! ;(


Postat av: Elin

Vill också tävla...

Brukar ni ha tävlingar på era ridläger?:) Om inte, så är det ett önskemål från mig :D

2011-08-01 @ 12:52:24
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: