what do you want to see in pictures?

axelinaackie.blogg.se / 03 Augusti, 2011 - 14:05 / Allmänt

Nu sitter jag o väntar på att tiden ska gå så att jag kan börja fixa med Potter. Han ska jag träna först..
Tyvärr så kan jag nog inte fixxa bilder, för att Antonia ska träna samtidigt. Och Mamma är väl inte den bästa på att ta kort precis... XD
Men men..  jag kan ta några kort själv innan och efter...
Snart börjar skolan... :'( fyyy usch blääää! jag har verkligen ingen lust att börja skolan... plus att jag ska ju byta skola, så jag har ju ingen aning om hur det kommer att bli... jaja nog om detta!!
Jag känner för att ta lite bilder... vad vill DU att jag ska ta kort på??? :) svara i en komentar så kanske jag kan fixxa det!
/Axelina
Här är FRIDA PETTERSSON! min normala kusin! :)


Postat av: Gabriella

Vilken skola ska du byta till?:)

2011-08-03 @ 14:37:52
URL: http://karlssonsponnyn.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

du kan väl fota ditt stall hemma hos mamma?

också kanske ett träningspass?

2011-08-04 @ 19:19:02
Postat av: Anonym

du kan väl fota stallet hos din mamma, och på ett träningspass?

2011-08-04 @ 19:19:56


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: