.,.,

axelinaackie.blogg.se / 16 Juli, 2011 - 14:26 / Allmänt

fick just en komentar:

hallå vart är din eftergift?? man kan skada hästen i munnen som du nog inte visste ge mer eftergift

Rider du så himla perfekt?! om du inte gillar hur jag "har mina händer over hindrena" så lägg framförallt inte ner tid att komentera det?! bara så du vet så har min häst aldrig blivit "skadad" i munnen fast jag har haft honom i 4 år ÄR INTE DET LIITE MÄRKLIGT? eftersom att jag inte ger honom eftergift i språnget?! jag känner hur mkt eftergift han behöver. det är olika från gång till gång.. och självklart så vågar inte denna person så för det hon tycker så det var ju såklart anonymt.. FEGT!


Postat av: danielle

Axelina, du rider jättebra :)

2011-07-17 @ 23:27:36
URL: http://danielleb.blogg.se/
Postat av: Annie

ååh! jag är så trött på folk som tror att man ska kasta fram händerna på halsen i vartenda språng! Du rider jättefint så lyssna inte på sånt struntprat ;)

2011-09-01 @ 21:01:43


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: