GOD MORGON ALLA KÄRA BLOGGLÄSARE

axelinaackie.blogg.se / 14 Juli, 2011 - 10:06 / Allmänt

Nu har dagen börjat!! Jag vaknade, sträckte på mig och somnade om...... Sedan kom mamma och väckte mig, då var det bara att gå upp..
Ponnysarna mådde bra när jag kom. De släpptes ut och sprang i sina hagen. Frukosten var god. Jag åt ett ägg som var så där svårt att skala ni vet...... VAD BEROR DET PÅ??? är det någon som vet det??
En liten ostmacka och några corn flakes slank också ner..... Snodde den sista slatten av juicen och överdelen av mackan..... Syrran blev sur som vanligt. I går fick jag veta att min gamla ponny Sharmör kvalat till Sveland Cup final!! Kul HANNA!!!
Nu så ska jag ut o mocka men vi hörs senare såklart!
/Axelina
jag har nogot i munnden det ät därför jag ser tjock ut! :O XD




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: