goomorron goomorron

axelinaackie.blogg.se / 27 Juli, 2011 - 10:24 / Allmänt

NU SÅ HAR JAG MOCKAT OCH ÄTIT EN KAKA.
DAGENS SKOJ: Att jobbargubbarna sjunger HÖGT! HAAHAH
DAGENS PROBLEM: Jag kan inte hämta en spånbal förren mamma har kommit hem...
DAGENS ATT GÖRA: Clara kanske kommer t mig och så ska jag rida. :)
DAGENS MÅSTE: Packa det mesta innan tävlingen.
jjaha.. det var väl allt jag ville men vi hörs senare på bloggen såklart!
bara en fråga: här ser ni blider på dem schabraken jag ska ha med men vilket ska jag ha på vilken häst???
ralle eller mix?
ralle eller mix?
ralle eller mix?
det var svårt att hitta en bra bild på detta men det ser ut ungifär såhar fast ljusare!
ralle eller mix?
VAD TYCKER NI?
/Axelina


Postat av: Clara lindgren

Der är så mycket att göra när jag kommer XD hahahahh

2011-07-27 @ 11:18:41
URL: http://irreterandeflugor.blogg.se/
Postat av: hanna

har en pudel som heter macy, hon har varit med i stallet några gånger men får inte följa med längre eftersom hon tror hon äger hela stället och skäller åt ridskolebarnens pappor. ;D

2011-07-30 @ 19:49:36
URL: http://hannaamaria.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: