hej kommentarer

axelinaackie.blogg.se / 18 Juli, 2011 - 23:28 / Allmänt

svar på komentarer:
från Danielle: Axelina, du rider jättebra :)
tack så mycket!

från Gustav: jag tycker den var väldigt söt och då är den lik dig <3

ja, jag tycker oxå att jag är ganska lik en potatis! XD

från helene
fan vad kul du verkar haft idag :)

ja, men heter du helene eller gustav? HAHA det är ju samma person? XD

Dina
Du rider sååå bra för att vara så ung, bättre än mig!!!
Titta gärna in i min blogg.
Bye!!

Tack det var snällt! ;) skriv gärna vad bloggen heter nästa gång bara! XD

tilda
vilken sjö ? :)
ja du jag vet faktist inte vad den heter! XD

Varför skaffar du inte ett tungfelsbett? :D
för att min ponny har en normal tunga! HAHAHAH XD nej men det jag har funkar bra! :)

/Axelina :)




Postat av: Anonym

Men om din häst nu lägger tungan över bettet, varför inte köpa ett tungfelsbett istället för att stänga igen stackarns mun?

2011-07-22 @ 00:07:14


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: