Regn! :(

axelinaackie.blogg.se / 22 Juli, 2011 - 10:59 / Allmänt

Stackars alla som är i varberg nu... det ösregnar eller det gjorde det igår iaf o boxarna är jätte blöta! :o TUR ATT JAG INTE ÄR DÄR ÄN..! Fast synd om alla andra... Jag hoppas att dom flyttar in tävlingen så att banan inte blir helt förstörd... Aja nu återgår vi till mig: Idag så ska jag packa allt innan varberg, och lite packar jag nog i morgon för att vi åker typ kl 2 så att jag kommer hem seent eller ah ganska sent i alla fall.. ;) jag sitter o skriver detta med ett låtsas finger det är as grymt! man prickar rätt på alla bokstäver! HAHA XD men vi hörs senare för att nu så ska jag gå ut o rida och packa!
btw svaren på frågestunden kommer imorgon kväll ganska sent eftersom att jag kommer hem ganska sent.. men fråga på!

/Axelina (REGN SUUGER!)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: