svar på frågor del 1

axelinaackie.blogg.se / 23 Juli, 2011 - 13:20 / Allmänt

sandra om FRÅGESTUND:
Hur högt har du hoppat på en ponny? :)
Hej sandra, jag har hoppat 130 på en D-ponny. :)
____________________________________________________________________________________________
Lisa W om FRÅGESTUND:
är harry potter till salu?
om inte när ska du sälja honom då?

du rider jätte bra och din blogg är rolig att läsa.

SVAR: nepp han är inte till salu. jag får se när han ska säljas.. vet inte riktigt..

tack så mycket! :)
_______________________________________________________________________________
Anonym om FRÅGESTUND:
Vad vill du jobba med när du blir stor? 
Berätta om när du tävlade första gången, var du nervös?
Kan du galoppera utan sadel?
Vilken är din älsklingsfärg?

ehmm.. jobba med.. jadu jag har inte planerat så långt, men min dröm är att kunna vara en duktig ryttare och att leva på det. :)
När jag tävlade första gången var i årekärr (det var min första riktiga tävling) jag var nog inte så nervös, jag hade ett bussigt russ som alltid var snäll o hoppade(jag kom 3a! XD)
jaadå! :)
Rosa och mörkblå! :)
_________________________________________________________________________________

Lina S om FRÅGESTUND:
Din blogg är jätte rolig att läsa. jag läser den varje dag

bra där! ;)
___________________________________________________________________________________________

Olle P om FRÅGESTUND:
Har du någon favorithund?
Isf vilken sort?
ja, min hund såklart! han är en snauser :) (han heter Olle!)
___________________________________________________________________________________________

Anonym om FRÅGESTUND:
Vilken tid går du och lägger dig på kvällarna?
Är det inte tråkigt att ALLTID bara skriva om hästarna? 
Vilka böcker tycker du om?
på sommarlovet går jag o lägger mig när jag blir trött och när det är skola, halv 10. :)
nej, det tycker jag inte, hästar är ju mitt liv typ.. så nej dt dycker jag inte! ;)
hästböcker o spännande böcker. :)
_________________________________________________________________________________________

Sanna om FRÅGESTUND:
vad gör du?? :D:D

svarar på frågor! XD
________________________________________________________________________________________

Elin om FRÅGESTUND:
Ska du på ridläger i sommar?:) jag ska på ranchens v 32 :D

självklart alla veckor! (typ)

_______________________________________________________________________________________

så, nu har jag tagit ungifär hälften och jag tar resten i kväll men kom ihåg: du kan fortförande ställa frågor! :)

/Axelina :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: