svar på frågestund del 2

axelinaackie.blogg.se / 24 Juli, 2011 - 21:00 / Allmänt

danielle ([email protected]) om FRÅGESTUND:
Hej :)
undar om harry potter blev en b-ponny eller c-ponny :)
vet ju att han tävlade som b-ponny med antonia men tävlar du han som kat C eller B ?? :)
Och en sak till, Du rider lika snyggt som din syster antonia :D

Hejsan, potter blev en C-ponny.. :/  tack så mycket! :)


Greger om FRÅGESTUND:
Gillar du att stoppa getter i röven?

självklart! min hobby serrö! XD

Superwoman om FRÅGESTUND:
1. Vem av alla ridläger barn som har vart på ranchens tycker du bäst om? :) ( har mest kontakt med, har träffat mest efter, gillar mest?) 
2. vilken av alla dina hästar du haft har det vart tuffast att skiljas ifrån? ( antingen ngn gammal du sålt eller ngn du har nu so du inte skulle klara av att sälja...? ;)

svar: jadu.. tycker bäst om kan jag inte riktigt svara på.. det vet jag faktiskt inte! XD dom jag har bäst kontakt med och har träffat mäst efter är nog Lollo o nåra till...
2. ehhm.. Rico var det nog, och potter.. :/ ;)


Adde  ([email protected]) om FRÅGESTUND:
Tycker du inte att det är jobbigt att rida 3 hästar till vardags?
Jag har nämligen hört att du föredrar att äta stödbollar och se på bärt.

ja, självklart om jag fick möjligheten så skulle jag ju hellre sitta i soffan och äta
stödbollar och köpa alla filmer av bert!! HAHA XD


Tindra om FRÅGESTUND:
Hej, jag har en medryttarhäst som är tittig och ibland bara vägrar han att gå fram!
Då behöver jag hoppa av men han går ändå inte fram och jag får inte använda spö på honom! Vad ska
jag göra? Du är så duktig så jag frågar dig<3

hej! :)

om din häst inte går fram så betyder det att den inte går fram för skänkeln. prova sprrar
om du inte får andvända spö. Och bara ett tips: hoppa aldrig av när hästen inte går fram,
då ska du hellre be någon att leda fram hästen för att
om du hoppar av så lär sig hästen att om den stannar så hoppar du av och då kommer hästen undan
jobbet. :)
så prova sporrar är mitt tips och var bestämd med skänklarna! :)

jag tror att detta var alla, säg till om jag glömde någon! ;)

resultaten idag var vär helt ok. ett ner i msvb på Mix, ett ner i L.A på Ralle och Potter så... helt ok! :)

det kommer nog ett roligare inlägg snart! XD

/Axelina






Postat av: hella

jag gillar mest när du skriver långa inlägg om vad du tänker och så

2011-07-25 @ 09:40:57


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: