tjiing

axelinaackie.blogg.se / 25 Juli, 2011 - 11:29 / Allmänt

tjooo!
nu har jag fixat i stallet och så...
Jag har världens bästa plan hur det ska se ut i mitt rum! nu så är det inte så fint... så vi ska göra om, men det kommer inte att ske förren i höst typ! :/ Men iaf så ska alla fula möbler slängas ut = alla utom min plychfotölj och min säng. ^^) osså ska vi bygga en vägg så att Antonia inte går igenom mitt rum hela tiden! Och sen är det bara lite små prylar som ska fixas, tapetsera om och lite så...
och en sak till... Ralle och Potter går i samma hage. Dom höll på att bita varann eller rättare sagt, Potter höll på att bita Ralle.. Och så bet Ralle tillbaka en gång. Då blev han så rädd att potter skulle bli sur så han sprang iväg! HAHAHA det låter inte så kul men det såg vääldigt roligt ut! XDXD
(har mammas dator så det finns inga bilder) ;P
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: