halli hallå

axelinaackie.blogg.se / 14 Oktober, 2011 - 22:20 / Allmänt

Jag har varit väldigt duktig idag! För att jag plockade isär hela mitt träns, rengjorde det med vatten+sadeltvål och sedan tog jag på nån annan smörja som tränsen blir as mjuka av!! :)

aja, Jag o Felicia red iaf ut! jag hade Pottan dååe. Det gick bra eller asså igentligen så gjorde det ju det men han var så jobbig när han VÄGRADE att gå brevid eller framför. Nej förstår ni, Potter skulle gå intryckt i Baylies! -.- Dampi ponny har jag !
Sedan när jag red på Ralle så tränade jag i början lite lydnad över typ 40 cm hinder, det gick bra. Sedan skulle jag trava lite och bara få honom att tagga ner och det gick åzuum!! :D

Så nu äre bara att tagga GP-Ponnyn i morgon! :D
Bilden föreställer Antonia o Riggoletto.
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: