hallojjj!

axelinaackie.blogg.se / 30 Oktober, 2011 - 19:11 / Allmänt

Jag red markarbete på båda i dag. Potter var som vanligt rädd för allt i ridhuset, men som vanligt gick det över efter ett tag. Till slut så blev har jätte fin! Som vanligt... xd

Pappa hjälpte mig med Ralle. Han började bocka som vanligt när jag krävde för mycket av honom. Men i slutet så skärpte han sig och blev riktigt prydlig! Som vanligt... xd

Till middag åt jag wokade grönsaker med lax. Det smakade väldigt bra!

potter <3

Jag tänkte göra en sånhär:


Dag 01 - Meningen med mitt bloggnamn

Dag 02 - En sak jag älskar från min garderob

Dag 03 - Detta stör jag mig på

Dag 04 - Min klädstil

Dag 05 - Min bästa vän

Dag 06 - Bloggar jag läser

Dag 07 - Det här hade jag på mig idag

Dag 08 - Mina syskon

Dag 09 - Fem sanningar om mig

Dag 10 - Mina drömmar

Dag 11 - Det här är jag beroende utav

Dag 12 - Mitt favoritminne

Dag 13 - Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför

så vi kör igång med den första nu!

Ja, Meningen med mitt bloggnamn... Det är väl bara så enkelt att jag heter Axelina, men kallas för Ackie! ;)



/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: