hej igen!

axelinaackie.blogg.se / 21 Oktober, 2011 - 18:03 / Allmänt

fanny
Hej. Fin blogg! Hur många hästar har du ?
Svaret på din fråga är att jag har 2 st C-ponnysar.
Tack! :D

Jag vet att min uppdatering har varit fy skam på sistonde, men jag har faktiska en ursäkt!! MYCKET att göra helt enkelt.
Jag kan ju börja med att berätta att igår kväll åkte jag till onsala oc htränade för Lennart. Det gick Awesome! Tränade på olika linjer, ett litet lydnadshinder och en bana. (jag tränade på Ralle)
Idag då! Jag slutade kl 1, tog tåget hem oc hsen så åkte jag med mamma en sväng och då hade klockan redan hunnit bli 4 innan vi kom hem! aja, Ralle fick fredagsledigt oc hPotter trimmades i paddocken. det gick bra! :)
<3<3
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: