hihihi

axelinaackie.blogg.se / 07 Oktober, 2011 - 14:51 / Allmänt

Nu mår jag en smula bättre så jag tänkte att jag skulle dra mig ut o mocka. men medans jag gör det så kan ni läsa den här:
Det var en gång Bellman som skulle gå på toa. När han öppnade den första toadörren satt kungen där och sjöng: 
- Jag torkar mig med tusenlappar, tusenlappar, tusenlappar...
Sedan öppnade han nästa dörr och där satt drottningen och sjöng: 
- Jag torkar mig med hundralappar, hundralappar, hundralappar... 
Sedan öppnade han nästa dörr och där satt prinsen och sjöng:
- Jag torkar mig med femtiolappar, femtiolappar, femtiolappar... 
Sedan öppnade han ytterligare en dörr och där satt prinsessan och sjöng: 
- Jag torkar mig med tjugolappar, tjugolappar, tjugolappar... 
Sedan öppnade Bellman nästa dörr och gick in och där fanns inte heller något toapapper så han sa: 
- Den som inget papper har, han får låta skiten sitta kvar...

/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: