snip snap snut, så var den dagen slut...

axelinaackie.blogg.se / 26 Oktober, 2011 - 22:13 / Allmänt

God kväll alla kära läsare!!!!!
Nu är det strax läggdags! Den bästa stunden på dagen!! Gäääääsp! Dagen har varit hektisk!! No förhör..... Matteprov..... Engelskaprov...... och Spanskaprov............Men nu kan jag chilla resten av veckan he he he..... i kväll har vi (Anton och jag) varit med Världens bästa Ralle och Gullefjulle på träning för Lennart igen. Detta gick fin fint och både jag och Ralle skötte oss riktigt bra =) Efter träningen njöt jag av en riktigt gooooood chailatte!!!!!Muuuuums!
Tänkte på en sak, OLLE, vår hund ligger bredvid mig nu och han SNARKAR... Är det NORMALT???

Snajs och Goodbajs

/Axelina


Postat av: Anonym

Så klart det är normalt jag har sätt en pratande luktstålpe ;P alvarligt

2011-10-26 @ 22:46:55
Postat av: Anonym

//robin falk

2011-10-26 @ 22:47:51


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: