tidsinställt!

axelinaackie.blogg.se / 22 Oktober, 2011 - 09:50 / Allmänt

Detta är mitt första tidsinställda inlägg!
därför bjuder jag på den här bilen + att jag skriver 5 saker ni INTE visste om mig. så var nöjd och håll i hatten!
1. Jag är mörkrädd :oo
2. Mina favvo byxor är ett par rosa mysbrallor. xd
3. Jag blir sur om någon tar mina strumpor. HAHAAH den där är den absolut roligaste!

4. Jag är väldigt ordningssam = har det oftast städat på mitt rum och i mitt skåp så står böckerna perfekt.
5. Godisberoende! (det kanske ni redan visste men ändå ;)
/Axelina


Postat av: Clara Lindgren

Du är väldigt ordningssam för jag har fått sitta i din säng 1 gång

2011-10-22 @ 10:11:55
URL: http://irreterandeflugor.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: