tjenare!

axelinaackie.blogg.se / 23 Oktober, 2011 - 18:46 / Allmänt

Imorrn äre skola... UÄÄÄK! hatar verkligen att gå till 4!! :( MEN nu ska vi se det possetivt!

Inte denna helgen som kommer men nästa så ska jag hoppa änglahoppet! Det ligger i borås. Jag tar med mig båda 2 & vi åker tyvärr fram o tillbaka alla 3 dagar för att det tar bara en timme dit.

klasser: Jag hoppar båda i lilla rundan. Den går i L.A, L.A+5 och om jag kommer till A-final så är det MSV B. :)
så att jag längtar verkligen dit!! :D
Om du ska dit så komentera gärna!
Jag har just gjort slingor i håret... det blev typ ingen skillnad men ändå! ;)
Jag försöker öppna en läskburk...xd
En snygg cupcake som vi åt igår.
/Axelina


Postat av: Clara Lindgren

Jag ska dit!! :)

2011-10-23 @ 19:06:57
URL: http://irreterandeflugor.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: