1 2 3 4 jag är en party myra 5 6 7 8 jag är en party råtta

axelinaackie.blogg.se / 06 Augusti, 2012 - 12:37 / Allmänt

Tjenis!
Nu är jag hemma efter en jätte rolig helg på Årsta runsten. Jag kan ju berätta att jag tyckte att dem hade arrangerat tävlingen på bästa sätt. Alla funktionärer var trevliga vilket dem INTE brukar vara i vanliga fall. Samt underlaget var också bra. Ryttarfesten tyckte jag också var bra. Maten var faktikst god för en gångs skull! ;)) 
 
Idag så är det en chill dag. Jag sitter nu och väntar på att OS ska börja, det börjar kl 3, så missa inte de!! Det rimmade, hörde ni det? haha... Vi ska även äta jordgubbar och glass samtidigt som vi kollar på OS. Och jag kommer att lägga ut en bild på min portion, men mest för att läska er. haha, nää nu är jag elak!! ;-)
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: