Frågor om WENDY!

axelinaackie.blogg.se / 21 Augusti, 2012 - 11:27 /

Jag har fått lite frågor på Wendy (ponnyn som jag rider) och då kan jag ju berätta hur läget ligger till. Pappa köpte Wendy för att hon skulle gå med på ridlägrerna. Men hon var för svår, väldigt pigg och smet förbi hindrena med ridläger barnen. Så jag ska rida henne lite nu ( hon är jätte snäll med mig) och så ska hon säljas. :-) Jag tränar varje dag med att hon inte ska tveka på hinder, och det går bättre och bättre för varje dag! :-)))
(osammanhängande bild)



Postat av: Hanna

Hejsan! Om du fick välja två stycken som red bäst i gp ponnyn vem blir det då?:) Om du fick välja en som red bäst?:) Säg en ryttare son du tycker rider bra:) Blir super jätte glad för svar!!!

2012-08-21 @ 11:57:45
Postat av: elsa

Goaste hästen ju! :(

2012-08-21 @ 16:21:28
Postat av: Elin

Hon är jättefin, en tjej i min grupp (tuff) hade henne när jag var på ranchens v. 32 :D

2012-08-22 @ 15:54:03
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: