Goooo dag!

axelinaackie.blogg.se / 08 Augusti, 2012 - 20:57 /

Föst så var ju jag och Felicia på kungsmässan, jag köpte hörlurar med swarovski fjärilar på och ett par slitna jeans. Sjukt nöjd med mina awesome köp! Vi fikade även på espresso house, jag åt en scones och drack en chai latte. Mums! Sedan så köpte vi varsin hallonad också! :-)
Sedan åkte vi till stallet. Jag och Felicia började med att rida ut en mysig runda. Mest skritt och trav och jag hade cleo. Sedan så Red jag på Ralle i ridhuset. Han var duktig och snäll! Gick faktiskt på tygeln några steg imellan åt. Och det är inte likt en ponny från Irland! ;-)
Nu ska vi titta på Trassel, världens bästa Disney film! Se yaaa!

(failad bild på byxorna)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: