gräs = springer för livet!

axelinaackie.blogg.se / 10 Augusti, 2012 - 09:32 / Allmänt

Har läst era kommentarer nu ifrån förra inlägget och ser att alla era hästar går ju ute på gräs dygnet runt...! :) Det känns som jag jag isf har överkänsliga hästar/insäktsbon i hagen, för att så fort dem fårt gå ut på gräs så står dem och äter i en timme typ. Sedan springer dom som om livet sattes på spel... så då måste jag ta in dem. haha xd
 
vad händer idag då?

Jag ska nu gå ut och rida. Alla 3 ska få ett pass i ridhuset! Och SPORRAR är det som gäller på Ralle idag. Shiiit vad seg han var igår! som värsta snigeln ju! :_:;:,* <--- detdär skulle föreställa en snigel..... ;)
Cleo och Potter, bara normalt i typ 25-30 min.
 
Sedan ikväll/eftermidddag ska jag till Liseberg! jaja. nu måste jag gå ut!
 


Postat av: hanna

Mina hästar går bara ute på dagen, sen står dom inne på natten :)

2012-08-10 @ 11:49:10
URL: http://hannawesterlind.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: