Helvettes dag

axelinaackie.blogg.se / 04 Augusti, 2012 - 17:24 /

Jag sammanfattar mig kort.. Med cleo så glömde jag banan och var okoncentrerad, och Potter vägrade att hoppa vattengrav. Bad boy! Det får bli consulation imorgon med båda bajskorvarna. Jag hörde en pappa till någon som sa igår: det är väldigt många drömmar som kommer att bli krossade i helgen, det hade han fullständigt rätt i!



Postat av: Lisa

Åhh vad synd! Bättre lycka på inomhus sm! Där vinner du med både cleo och Potter!! <3

2012-08-04 @ 17:35:28
Postat av: Annie - ponnyteamets.blogg.se

Vad synd. :(

2012-08-04 @ 19:47:23
URL: http://ponnyteamets.blogg.se
Postat av: Mikaela

Åh ej va tråkit :( Men lycka till imorgon och HA KUL! Ni är bäst och finast tillsamans du och potter! <3

2012-08-04 @ 22:11:16
URL: http://mikzzan.blogg.se
Postat av: Lollo

Ackie ryck upp dig! Bara att ha kvalat till sm har gjort dig till en vinnare. Och igår va du tredje bäst i Sverige, låter ganska så bra när man ser det så. Hästar är hästar och ibland finns det inte mer man kan göra åt det. Blicka framåt nu och ta nya tag, nya mål att nå och drömmar att uppfylla. En erfarenhet som gett dig nya spännande saker att träna på och se fram emot! :)
Du kommer alltid att vara min # 1 oavsett lillan! Bäst. <3

2012-08-04 @ 22:47:14
Postat av: Anonym

vad e de för märke på dina ridstövlar eller vad heter dom? :p hade vart snällt om du kunde svara i ett inlägg eller nått ! :)

2012-08-07 @ 12:18:22


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: