Njuter

axelinaackie.blogg.se / 09 Augusti, 2012 - 19:19 /

Sitter i kvällssolen och äter geisha och dricker cola.
Jag red precis Potter in the paddock, gick galant! Övade på att ha kontroll även i ett lite högre tempo. :-)
Jag skrittade även en power Walk på cleo i ca 1h. Jag skrittar bara nu på henne för att hon har fått utslag på benen för att det är så mycket protein i höet. Det ser typ ut som stora brems bett fast över hela benen. Bakbenen var även svullna igår, men i dag så var det bättre. :)

Sedan har jag en liten fråga till er läsare: går era hästar på bete hela dagarna, och Isf, rids dem och så även då? :-)



Postat av: TuaW

Ja, Valentine går ute på gräs dygnet runt men rids ändå.

2012-08-09 @ 19:50:32
URL: http://Tuawesterlund.Wordpress.Com
Postat av: Anonym

Min häst åt gräs på dagarna och stig inne på nätterna i två veckor men nu står han på grus

2012-08-09 @ 21:47:03
Postat av: Hanna

Ollie har gått på gräshagen hela sommaren typ och jag har ridit då så han inte kommer med världens största mage men nu har han börjat gå in på nätterna nu.:)))

2012-08-10 @ 08:21:56
Postat av: Wilma Glans

Mina går ute dygnet runt med gräs, jag rider dem som vanligt och dem blir inte tjocka, bara lyckliga ! Fast just nu har den ena sommarlov i 3 veckor så han ser ut som han gör.... Men till hösten kommer dem stå inne på nätterna ;)

2012-08-10 @ 21:39:02
URL: http://amazinghorses.blo.gg


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: