Nu har jag redan hoppat Cleo

axelinaackie.blogg.se / 26 Augusti, 2012 - 10:01 /

Och jag kan ju ta mig tid och berätta hur det gick och hur jag såg situationen.
Det började med att vi var alldeles för sena, jag gick banan lite snabbt och sedan fort upp På Cleo, jag fick börja hoppa i princip direkt och dem ropade på mig hela tiden. Och i med att jag var så sen så kunde jag inte koncentrera mig alls. När jag väl var inne på banan så tänkte jag faktiskt att jag lika väl kunde ha strukit mig. Jag kände på mig att jag inte red ordentligt. Men jag hoppade banan ändå, hinder 1 och 2 gick bra. Sedan på 3a fick jag ett stopp, jag satt och sov typ... Sen hoppade hon kombinationen och rev ett räcke som var precis efter. Så vi slutade på 8 fel. Jag lägger alla misstag på mig själv. Cleo tar chanser precis som vilken ponny som helst. Jaja, nya tag med Potter idag! :-)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: