Oj!

axelinaackie.blogg.se / 31 Augusti, 2012 - 20:14 /

Jag glömde bloggen idag, där har vi bortförklaringen för dålig uppdatering! ;-) men som sagt fikade ju jag på Espresso house och det var lika gott som vanligt! Sedan följde Clara med mig hem, och jag red Potter i paddocken. Det gick bra, lite hackig i handen, annars tumme upp! Och idag är det en RIKTIG fredag! Och med det menas att man äter middag framför något tv program på TV4 som börjar kl 8! ;-)
Men det har faktiskt funnits EN dålig sak med denna fredagen! Cleo har haft kolik så veterinären har varit här! :((( men hon fick en slang i näsan och massor av oljor och salter, så nu mår hon bättre! Jag har fått order av veterinären att gå ut och hå med henne 1 gång i timmen. :)
JAG KÖPTE EN NY TRÖJA IDAG! INDIAN styyyle! (bilden är upp och ner)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: