Postis Pär, nynnar glatt, när han kör till byn med sin katt!

axelinaackie.blogg.se / 15 Augusti, 2012 - 19:42 /

Hejhej!
Nu så sitter jag i paddocken och kollar på när mamma longerar Ralle. Det går finfint! (iallafall i vänster varv....)
Nu har Felicia åkt hem efter att ha varit här i 3 roliga dagar! vi har till mesta dels hoppat hela dagarna, haha! Men det har ju lönat sig i och med att vi har slagit höjdrekord! :-)
Förut när jag red Cleo i paddocken så var hon jätte fin! Jag började med att skritta ut en liten sväng med Felicia, sedan trav direkt i paddocken, då var hon kanske lite spänd, men väldigt bra för att vara Cleo, sedan galopperade jag ganska så direkt, och hon var p*e*r*f*e*k*t i galoppen! <3
Nu ska jag gå och äta hemmagjorda hamburgare! Mums, vi höres! :-D





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: