Ralle, Potter och Cleo - utverdering

axelinaackie.blogg.se / 21 Augusti, 2012 - 22:21 /

Jag skrittade bara ut på Potter barbacka. Vi var ute i ca 30 min och han var jätte snäll, lite glad fårstårs så några luftsprång blev det allt. Vi plockade även björnbär när vi var ute och Potter tyckte att det var smaskens! (y) ;-)
Cleo fick hoppa lite idag. Senast jag hoppade på henne var ju på SM. Så det var ett tag sedan nu = över pigg … hon kastade sig lite över hindrerna som hon för övrigt alltid gör bär man hoppar hemma. Antonia ska rida henne alla dagar nu innan tävlingen, hon är så vimsig! Men min lilla prinsessa är bäst ändå! (näst efter tha kiiing mister Potter då) ;-)
Ralle var jätte snäll idag! Det brukar ju vara galoppfattningar som är hans svåra länk. Men jag tror att jag gjorde 5 galoppfattningar i ena varvet och 3 i andra, utan att han bockade! Duktig toker! ;-)
Godnatt kära läsare, imorgon ska ni få veta vad min skola har hittat på att göra tors-fre. Men jag kan avslöja redan nu att jag ser INTE fram imot det....! :p



Postat av: Johanna

Kan avslöja att jag börjar på torsdag ;D

2012-08-21 @ 22:41:25
URL: http://johannashastochfoto.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: