Resultat - potter

axelinaackie.blogg.se / 26 Augusti, 2012 - 20:11 /

Hoppade en Msv B idag igen. Bed. A.0
Mitt mål med Denna klassen var att jag skulle göra en snabb runda. Jag planerade mina vägar noga och bestämde mig för att jag skulle följa just dom. Och jag uppnådde mitt mål! 4 sek snabbare än den som vann, men dock 2 nedslag. Ett var för att jag kom väldigt tight in i kombinationen och den andra var Potters egna fel. Också ett vanligt räcke. Men jag är ändå väldigt nöjd med rundan! Och ni vet ju vad man brukar säga: Man Lär Sig Av Sina Misstag! :-)
Nu ska jag kolla på solsidan, C yaaa!

(tack så mycket för bilderna du tog på mig Elin) ! :-)



Postat av: Elin

Hihi tack själv :D

2012-08-26 @ 20:33:22
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: