Resultaten

axelinaackie.blogg.se / 25 Augusti, 2012 - 21:28 /

Som ni säkert har läst så gick det ju jätte bra för mig idag! Jag nådde mina mål som jag hade satt upp igår. Nollade med Cleo, bed À.0.A.0 det blev lite stora språng på 2 ställen men hon är så snäll och hoppar i alla lägen, like!! :** Sedan Potter då. Han var TOK pigg på framhoppningen, bockade sig fram i galoppen. Helt crazy! Men det är i stunder som dom då han hoppar bäst. Det var en bedömning A.1.a. Dvs alla som är felfria i grunden går vidare till en separat omhoppning. Jag och Potter var felfria efter en runda där han hoppade otroligt bra!
Sedan in i omhoppningen då. Han hade lugnat sig lite men var fortförande taggad! :-) vi gick in som andra start och jag kan erkänna att JAG tyckte att jag red fort. Potter var verkligen med på noterna och gjorde allt för att klara alla hindrerna. Vi slutade på en 2a plats efter den Oslagbara Julia Hallberg. ;-)

<3 harrypotter <3 <3 cleopatra<3



Postat av: Elin

Håller på att skicka bilder till dig nu :D

2012-08-26 @ 08:43:28
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: