blogglek

axelinaackie.blogg.se / 31 December, 2012 - 10:00 / Allmänt

58. Veterinär, hovslagare, massör osv..
Hovslagare: Eva (vet inte efternamnet, hon kallas bara för hovslagar-Eva) xd
 
Veterinär: Florian Lackner, en väldigt bra veterinär enligt mig. Vi har haft många olika som har kollat våra hästar tidigare, men nu andvänder vi oss bara av Florian. 
 
kiropraktor: Jag kommer inte ihåg vad hon heter, men hon ger en liten speciell massage. Hon andvänder nämligen typ som en pinne och sätter den på en punkt, sedan tar hon en gummi-hammare och bankar på pinnen, fattar ni? Det låter jätte konstigt, jag vet. Men både Bosse och Ralle har varit där och fått den "behandlingen" Och blev bättre efter det! 

59. Idol inom ridning
Rolf-göran bengtsson rider ju bäst såklart. Sen tycker jag att Angelika Augustsson rider otroligt bra också. 
Men har ni tänkt på att det oftast är dem som inte har haft jätte dyra ponnysar från början och fått allt servat på silverfat som har lyckats bäst? Om du inte har tänkt på det, nu vet du det! ;-) Jag tror att det är så för att dem har lärt sig att kämpa från början. 
 
Ralle 2a dagen i sverige. 
Ralle 2a dagen i Sverige. 
 
 
 
 


Postat av: Wilma Glans

Så gjorde dom på min häst också, hammaren och de. Det såg utan att göra ont men det har hjälpt jätte mycket min häst har inga låsningar kvar. Ha det fortsatt gött p resan ;)

2013-01-01 @ 12:08:56
URL: http://wilmaglans.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: