blogglek, inlägg 17

axelinaackie.blogg.se / 18 December, 2012 - 20:24 / Allmänt

34. 3 saker du gillar och ogillar hos din häst
CLEO:
det jag gillar:
- Hon är världens vackraste ponny.
- Snällast i världen i stallet, när man rider ut osv. 
- Hon kan hoppa av hur långt ifrån ett hinder som helst.
det jag Ogillar:
- Hon är cp när man ska gå över bommar.
- På framhoppningar på tävlingar kan hon tjura och inte vilja gå, bara vända och stegra.
- Hon har så stora öron så att ingen av mina söta små john witaker luvor passar henne! 
 
RALLE:
Det jag gillar:
- Jag kan komma i full fart mot ett hinder och han klarar det alltid. Jag behöver aldrig vara orolig att han ska riva helt enkelt.
- Man behöver inte trimma honom så mycket hemma, alltid en fördel! haha ;)
- Han har en sådan enorm personlighet, det känns verkligen som han förstår vad jag säger om jag pratar med honom. + att han kollar en i ögonen som att man har värsta djupa diskutionen ! 
Det jag Ogillar: 
- Han är vit... -.-
- Han bockar när man rider ut. 
- han kan bitas! 
 
POLO:
Det jag gillar:
- Han hoppar i alla lägen, han har nog aldrig haft en tanke på att stanna. 
- Han är så himla biff! (under den tjocka vinderpälsen så att säga) ;-)
- Jätte snäll att rida ut på, nästan snällare än Cleo! 
Det jag Ogillar: 
- Han kan inte ha rosett på sig och man kan inte ta av sig jackan när man sitter på, då får han panik. ;-)
- Han är vit... 
- Han står inte still bredvid min lilla pall jag har när jag ska hoppa upp... 
 
POTTER: 
Det jag gillar:
- Han är en riktig trier, det spelar ingen roll hur högt hindret är, han skulle försökt i alla lägen. 
- Världens finaste att rida hemma
- Han gör världens roligaste bockar! 
Det jag Ogillar:
- Han är vit
- När han går i en stor gräshage på sommaren så ska han alltid jävlas och springa iväg när jag kommer. Och eftersom att han och Ralle brukar gå tillsammans så jagar han alltid bort Ralle också, även om Ralle egentligen brukar komma när han ska bli hämtat så säger typ Potter till honom att han ska springa iväg. 
- Han hoppar inte vattengrav. 
 

35. Ditt favoritmärke

ANIMO :)
 
cleo
potter
ralle
polo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: